Saturday, July 12, 2014
ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ားအသက္အႏၱရာယ္ကင္းေဝးေစေရးအတြက္ ျမန္မာနိုင္ငံတြင္Seat Belt (ခါးပတ္)ပတ္ရန္ဥပေဒျပဌာန္းသင့္
မႏၱေလးအေဝးေျပးလမ္းမၾကီးယာဥ္အႏၱရာယ္ျဖစ္နႈန္းက်ဆင္းေစေရးနွင့္ ယာဥ္ေမာင္းသူမ်ားအသက္အႏၱရာယ္ကင္းေဝးေစေရးအတြက္ ျမန္မာနိုင္ငံသည္တျခားနိုင္ငံမ်ားနည္းတူယာဥ္ေမာင္းစဥ္ Seat Balt (ခါးပတ္) ပတ္ရန္ဥပေဒတစ္ခု ျပဌာန္းေဆာင္ရြက္သင့္ေၾကာင္း ရန္ကုန္- မႏၱေလးအျမန္လမ္းမၾကီးတည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းစဥ္နွင့္ ယာဥ္အႏၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးေဟာေျပာပြဲတြင္ ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္လင္းမွ ေဟာေျပာသြားသည္။
ယာဥ္ေမာင္းအသက္အႏၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးတြင္တစ္ခုအပါအဝင္ျဖစ္သည့္ Seat Belt ဥပေဒကိုနိုင္ငံ(၁၁) နိုင္ငံတြင္ ျပဌာန္းထားေသာ္လည္း ျမန္မာနိုင္ငံတြင္ ၎ဥပေဒ ျပဌာန္းထားျခင္းမရွိေသးေၾကာင္းသိရသည္။
“ျမန္မာနိုင္ငံမွ ခါးပတ္ပတ္တဲ့အက်င့္အရမ္းနည္းေနတယ္၊ ဖြံျဖိဳးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္၊ ဒီမွာခါးပတ ္ပတ္ရင္ ၾကီးက်ယ္တယ္ထင္ၾကတယ္။
အထူးသျဖင့္အျမန္ေမာင္းတဲ့ေနရာမွာ၊ အေကြ႔ၾကီးတဲ့ေနရာေတြမွာခါးပတ္ ပတ္သင့္တယ္။
နိုင္ငံျခားမွာခါးပတ္မပတ္ရင္ ဒဏ္ေငြေဆာင္ရတယ္၊ ထိထိေရာက္ေရာက္အေရးယူတယ္” ဟု ၎ကပင္ ေဆြးေႏြးတိုက္တြန္းေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ်ယာဥ္တိုက္မႈေတြျဖစ္တယ္၊ ကားက (၂)ပတ္ (၃)ပတ္လိမ္႔သြားတယ္၊ လူမေသဘူး။
အဲ့ဒါဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ခါးပတ္ ပတ္ထားလို႔ ေတာ္ေတာ္ၾကီးျဖစ္သြားေပမယ့္ ခါးပတ္ပတ္ထားလို႔ မေသဘူး။
အေဝးေျပးလမ္းမၾကီးမွာAccident ျဖစ္တာပိုမ်ားတယ္ ဒါေၾကာင့္ခါးပတ္ပတ္သင့္တယ္။
Information ေတြလည္းေပးသင့္တယ္” ဟုျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴးဦးေက်ာ္လင္းကေျပာ သည္။
အေဝးေျပးလမ္းမၾကီးယာဥ္အႏၱရာယ္ကင္းေဝးေစေရးနွင့္ေသဆံုးမႈနႈန္းေလ်ာ့ခ်ေရးအတြက္ Road Data Law မ်ား၊Seat Belt Law မ်ားထားရွိျခင္း၊Safety-beltနွင့္ပတ္သက္သည့္ေကာင္စီမ်ားဖြဲ႔စည္းျခင္း၊ရဲနွင့္ ပူးေပါင္း၍ ယာဥ္အႏၱရာယ္နွင့္ပတ္သက္သည့္ပညာေပးျခင္း၊အေရးယူျခင္းမ်ားစသည္တို႔ျပဳလုပ္ေပးသင့္ေၾကာင္း သိရသည္။
This article is provided by Auto World Journal
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment