Saturday, July 12, 2014
ခႏၶာရတဲ့ပုဂၢိဳလ္ အို၊ နာ၊ ေသ လြတ္ကဲ့လား။ (မလြတ္ပါ ဘူးဘုရား)
ခႏၶာရလို႔ အိုရတာ။ ခႏၶာရလို႔ နာရတာ။ ခႏၶာရလို႔ ေသရတာ။
စဥ္းစားေနာ္။
ဘယ္လိုစဥ္းစားရမွာ လဲ။
ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကိုၾကည့္
အဝိဇၨာ အစ ဇရာမရဏ အဆံုး။
အဝိဇၨာက စတာ ဇရာမရဏမွာ ဆံုးတာ။ ဒါစက္ဝိုင္းကုိ နားလည္ဖို႔။
အဝိဇၨာပစၥယာ သခါၤရာ။ သခၤါရပစၥယာ ဝိညာဏံ။ ဝိညာဏပစၥယာ နာမရူပံ။ နာမရူပပစၥယာ သဠာယတနံ။ သဠာယတနပစၥယာ ဖေႆာ။ ဖႆပစၥယာ ေဝဒနာ။ ေဝဒနာပစၥယာ တဏွာ။ တဏွာပစၥယာ ဥပါဒါနံ။ ဥပါဒါနပစၥယာ (ကမၼ)ဘေဝါ။ (ကမၼ)ဘဝပစၥယာ ဇာတိ။ဇာတိပစၥယာ ဇရာမရဏံ-တဲ့။
အို၊ နာ၊ ေသ မွာ ဆံုးသြားတယ္။ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ။
ဇာတိ၊ဇရာမရဏ။
ဒါေတာ့ ဇရာဆိုတာ အိုတာ။
မရဏ ဆိုတာ ေသတာ။
ဒါေၾကာင့္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက ကိုယ္ထင္ခဲ့တာ လူလို႔ထင္တာ၊ နတ္ လို႔ထင္တာ၊ ျဗဟၼာလို႔ထင္တာ၊
မိန္းမ၊ေယာက္်ားလို႔ထင္တာ၊ ရိွတယ္လို႔ယူတယ္။
ထင္လည္းထင္တယ္။
ေကာင္းျပီ။ လူထင္လို႔ ဆံဖ်ားက ေျခဖ်ားအေရာက္ ဘုရားေပးတဲ့ ဉာဏ္လက္နဲ႔ ကိုင္စမ္းၾကည့္။ လူေတြ႕မလား၊ ပူေႏြးေႏြးေတြ႔မလား။ (ပူေႏြးေႏြးေတြ႔ပါတယ္ဘုရား)
တနည္းအားျဖင့္ လူေတြ႔မလား၊ ေအးတာေတြ႕မလား။ (ေအးတာေတြ႕ပါတယ္ဘုရား) ေအးတာ မရဏ။ ပူတာက ဇရာ။
အိုေအာင္ႏွိပ္စက္တာ ဇရာတဲ့ဗ်ား။ အိုေအာင္ႏိွပ္စက္တာ ဇရာ။ ခုေတာ့ လူေတြက ပူေႏြးေႏြးေတြ႕တယ္။အဲဒါကုိ စာအေနနဲ႔ ေတေဇာဓာတ္။ ပူတာ ဥဏွေတေဇာ။
ေအးတာ သီတေတေဇာ။ စင္စစ္ကေတာ့ ဇရာ။
အိုေအာင္ႏွိပ္စက္တာ ဇရာဗ်ား။ ေသေအာင္ႏိွပ္စက္တာ မရဏ။ ေဟာ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကို ၾကည့္။
ဇရာမရဏလို႔ (၄)အကြက္မွာ မပါဘူးလား။ (ပါပါတယ္ဘုရား)
အဲဒီ ဇရာမရဏဟာ အို၊ နာ၊ ေသဟာ အလုိလိုျဖစ္တာလား၊ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္တာလား။ (အေၾကာင္းေၾကာင့္ေပၚတာပါဘုရား) အေၾကာင္းရွာၾကည့္ေတာ့ ေနာက္ဆုတ္ၾကည့္ေတာ့ ဇာတိလို႔ မေတြ႕ လား။
(ေတြ႕ပါတယ္ဘုရား)
ဇာတိဆိုတာ ခႏၶာရတာေနာ္။ ခႏၶာရတဲ့ပုဂၢိဳလ္ဟူသေရြ႕ အို၊နာ၊ ေသ လြတ္ကဲ့လား။ (မလြတ္ပါဘူးဘုရား) ခႏၶာရလို႔အိုတာ။ ခႏၶာရလို႔နာတာ။ ခႏၶာရလို႔ေသတာ။ေဟာ ဇာတိဆိုတာ ခႏၶာရတာ။ လူခႏၶာ၊ လူဇာတိ။ နတ္ခႏၶာ၊ နတ္ဇာတိ။အပါယ္ခႏၶာ၊ အပါယ္ဇာတိ။ ကဲ ဇာတိရလို႔ အိုရတယ္။ နာရတယ္။ ေသရတယ္။
ဇာတိဆိုတဲ့ခႏၶာ မရရင္ အိုပါ့မလား။ (မအိုပါဘူးဘုရား) ေသပါ့မလား။ (မေသပါဘူးဘုရား) ေဟာ ဒါ ေနာင္ခႏၶာရရင္ ဒုကၡလို႔ မေဟာ ဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) ေနာင္ခႏၶာမရရင္ သုခလို႔ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) အဲလို စိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) ေလ့လာ။
ဒါေတာ့ အဲဒီ ဇာတိက ဘယ္ဆီကလာတာလဲ။ စိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) ေနာက္ဆုတ္ၾကည့္ေတာ့ (၃) ကြက္မွာၾကည့္။ ကမၼဘဝ ပစၥယာဇာတိလို႔ မေဟာလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) ကံ ဘယ္ကံလဲ။ အကုသိုလ္ကံ။ ကုသိုလ္ကံေနာ္။
အကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ အပါယ္ဇာတိေပါ့။ ကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ လူဇာတိ၊ နတ္ဇာတိေပါ့။ ကမၼဘဝ ကာယကံ၊ ဝစီကံ၊ မေနာကံ။ အဲဒီကံေတြေၾကာင့္ ဇာတိဆိုတဲ့ ခႏၶာရတယ္ၾကားလား။ အဲဒီကမၼဘဝ စိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား)
ေနာက္ဆုတ္ ၾကည့္ ေတာ့ အဲဒီကမၼဘဝကို အက်ိဳးတရား ထားရမယ္။ အေၾကာင္းမရွာရဘူးလား။ (႐ွာရပါတယ္ဘုရား) အေၾကာင္းရွာၾကည့္ေတာ့ ဥပါဒါန ပစၥယာ ကမၼဘ ေဝါ။ ဥပါဒါန္ေၾကာင့္ ျဖစ္တာ။ စဥ္းစားေနာ္။
ဥပါဒါန္ ဘယ္ဥပါဒါန္လဲ။ သားစြဲဥပါဒါန္၊ လူစြဲဥပါဒါန္၊ သမီးစြဲဥပါဒါန္၊ ပစၥည္းစြဲဥပါဒါန္၊ ဇနီးစြဲဥပါဒါန္ ၾကားလား။ အဲဒီ ဥပါဒါန္ ေၾကာင့္ ဥပါဒ္ေရာက္တာ ဥပါဒါန္ေၾကာင့္ ကမၼဘဝျဖစ္ တာ။ ကမၼဘဝေၾကာင့္ ဇာတိျဖစ္တာ။
ကဲ အဲဒီေတာ့ ဥပါဒါန္က အေၾကာင္းတရား မရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) ကမၼဘဝက အက်ိဳးတရား မရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) အက်ိဳးတရား သစၥာဖြဲ႕ေတာ႕ ဒုကၡသစၥာ။ အေၾကာင္းတ ရား သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ သမုဒယသစၥာ။ ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ဳပ္ေၾကာင္းအေလ့အက်င့္က မဂၢသစၥာ။ ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြား တာ နိေရာဓသစၥာ။
ကဲ တခါ ေနာက္ဆုတ္ၾကစို႔။ ေနာက္ဆုတ္ေတာ့ ဥပါဒါန္ကို အကိ်ဳးတရားထားရတယ္။ အက်ိဳးတရား ထားကာ အေၾကာင္းရွာၾကည့္ေတာ့ တဏွာ ပစၥယာ ဥပါဒါန္လို႔မလာလား။ (လာပါတယ္ဘုရား) ေဟာ တဏွာ ေၾကာင့္ ျဖစ္တာကိုးကြဲ႕။
ဒီလိုဆိုေတာ့ တဏွာက အေၾကာင္းတရားမရလား။
(ရပါတယ္ဘုရား) ဥပါဒါန္က အက်ိဳးတရား မရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) အက်ိဳးတရားသစၥာဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။ ဒုကၡသစၥာ။
အေၾကာင္းတ ရား သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ သမုဒယသစၥာ။ ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ဳပ္ေၾကာင္းအေလ့အက်င့္က မဂၢသစၥာ။ ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြားတာ နိေရာဓသစၥာ။
ကဲ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ေနာက္ဆုတ္ၾကည့္ေတာ့။ တဏွာကို ေနာက္ဆုတ္ေတာ့ အက်ိဳးတရား မထားရဘူး လား။ (ထားရပါတယ္ဘုရား) အက်ိဳးတရားထား အေၾကာင္းမရွာရဘူးလား။ (႐ွာရပါတယ္ဘုရား) အေၾကာင္းရွာ ၾကည့္ေတာ့ (၂)အကြက္ကိုၾကည့္ ေဝဒနာ ပစၥယာ တဏွာလို႕မလာဘူးလား။ (လာပါတယ္ဘုရား) ေဝဒနာေၾကာင့္ တဏွာျဖစ္တာ။ စဥ္းစားဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) ေဝဒနာ ပစၥယာ တဏွာတဲ့။
ကဲ တဏွာက အကိ်ဳးတရား။ ေဝဒနာက အေၾကာင္းတရား။ အေၾကာင္းတရားကို သစၥာဖြဲ႕ သမုဒယေပါ့။ အက်ိဳးတရားသစၥာဖြဲ႕ ဒုကၡေပါ့။ ဒါ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္နည္းေနာ္။ ကဲ အဲလိုဆိုေတာ့ ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ဳပ္ေၾကာင္း အက်င့္က မဂၢသစၥာ။ ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြားတာ နိေရာဓသစၥာ။
ကဲ ေနာက္ဆုတ္ၾကအုံးစို႕။ ေနာက္ဆုတ္ၾကည့္ေတာ့ ဖႆ မေတြ႕ဘူးလား။ (ေတြ႕ပါတယ္ဘုရား) ဖႆက အေၾကာင္းတရားမရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) ေဝဒနာက အက်ိဳးတရား။ အေၾကာင္းတရားသစၥာဖြဲ႔ ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။ (သမုဒယသစၥာပါဘုရား)
ေဝဒနာက အက်ိဳးတရား ဘာသစၥာလဲ။ (ဒုကၡသစၥာပါဘုရား) ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ဳပ္ေၾကာင္းအေလ့အက်င့္က။ (မဂၢသစၥာပါဘုရား) ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြားတာ။ (နိေရာဓသစၥာပါ ဘုရား)
ကဲ ေနာက္ဆုတ္ၾကအံုးစို႔။ ေနာက္ဆုတ္ေတာ့ကား ဖႆ က က်ိဳးတရားမရဘူးလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) အေၾကာင္းရွာၾကည့္ေတာ့ သဠာယတနပစၥယာဖေႆာလို႕ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ ဘုရား) သဠာယတနပစၥယာဖေႆာ။ သဠာယတနက အေၾကာင္းတရားမရဘူးလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) ဖႆက အက်ိဳးတရားမရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) အက်ိဳးတရားသစၥာဖြဲ႕ေတာ႕ ဒုကၡသစၥာေနာ္။ ကဲ ဟိုက သဠာယတနက အေၾကာင္းတရားက သမုဒယသစၥာေနာ္။ ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ုဳပ္ေၾကာင္းအက်င့္က မဂၢသစၥာ။ ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြားတာ နိေရာဓသစၥာလို႔ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား)
ကဲ ေနာက္ဆုတ္ၿပီးေတာ့ၾကည့္အံုးစို႔။ သဠာယတနကို အက်ိဳးတရား မထားရဘူးလား။ (ထားရပါတယ္ဘုရား) အက်ိဳးတရား အေၾကာင္းမရွာရဘူးလား။ (႐ွာရပါတယ္ဘုရား) စဥ္းစားကြဲ႕ေနာ္။ ကဲ ဟိုမွာ ျပန္ျပီးေတာ့ၾကည့္ေတာ့ စိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) ထိထိမိမိ စဥ္းစားဖို႔မေကာင္း လား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) နာမရူပပစၥယာသဠာယတနလို႔ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) နာမ္ရုပ္ က အေၾကာင္းတရားမရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) သဠာယတနက အက်ိဳးတရားမရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား)
အက်ိဳးတရား သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။ (ဒုကၡသစၥာပါဘုရား) ေဟာ နာမ္ရုပ္က အေၾကာင္းတရားမရလား။ (ရပါတယ္ဘုရား) သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။ (သမုဒယသစၥာပါဘုရား) ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ုဳပ္ ေၾကာင္းအေလ့အက်င့္က။ (မဂၢသစၥာပါဘုရား) ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြားတာ။ (နိေရာဓသစၥာပါဘုရား)
ေဟာ ကဲ ေနာက္ဆုတ္ၾကအံုးစို႔။ ေနာက္ဆုတ္ၾကည့္ေတာ့ သဠာယတနကို - စကၡာယတန၊ ေသာတာယတန၊ ဃာနာယတန၊ ဇိဝွါယတန၊ ကာယာယတန၊ မနာယတန။ ဒါ သဠာယတနလို႔ ေဟာတာေနာ္။
သူကို အက်ိဳးတရားမထားရဘူးလား။ (ထားရပါတယ္ဘုရား) အေၾကာင္းမရွာရဘူးလား။ (႐ွာရပါတယ္ဘုရား) အေၾကာင္းရွာၾကည့္ေတာ့ စဥ္းစား။ ေဟာ နာမ္ရုပ္ေတြ႕တယ္။ စဥ္းစားဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘု ရား) နာမ္ရုပ္ကအေၾကာင္း၊ သဠာယတနက အက်ိဳး။
ကဲတခါ ျပန္ေနာက္ဆုတ္ၾကေတာ့ နာမ္ရုပ္ကိုအကိ်ဳးတရားမထားရဘူးလား။ (ထားရပါတယ္ဘုရား) အက်ိဳးတရားထားေတာ့ အေၾကာင္းမရွာရဘူးလား။ (႐ွာရပါတယ္ဘုရား) ။ဝိညာဏ္လို႔မေတြ႕လား။ (ေတြ႕ပါ တယ္ဘုရား) ဝိညာဏ္နာမ္ရုပ္ေနာ္။
ဝိညာဏ္က အေၾကာင္းတရား။ နာမ္ရုပ္က အက်ိဳးတရား။ အက်ိဳးတရား သစၥာဖြဲ႕ေတာ့ ဘာသစၥာလဲ။ (ဒုကၡသစၥာပါဘုရား) ဝိညာဏ္က အေၾကာင္းတရား ဘာသစၥာလဲ။ (သမုဒယသစၥာ ပါဘုရား) ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ဳပ္ေၾကာင္းအေလ့အက်င့္က။ (မဂၢသစၥာပါဘုရား)
ကဲ အဝိဇၨာက အေၾကာင္းတရား ဘာသစၥာလဲ။ (သမုဒယသစၥာပါဘုရား) ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္ရာခ်ဳပ္ေၾကာင္းအေလ့အက်င့္ က။ (မဂၢသစၥာပါဘုရား) ဤႏွစ္ခု ခ်ဳပ္သြားတာ။ (နိေရာဓသစၥာပါဘုရား)
စက္ဝိုင္းလွည့္တာ အလိုလိုမဟုတ္ဘူး အေၾကာင္းခံတာ။ ပရိယတ္အေနနဲ႔ေျပာရတာ။ အဲဒါ ခႏၶာကို ကပ္ဖို႔လုိတယ္။ စဥ္းစားဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္း ပါတယ္ဘုရား)
အဝိဇၨာပစၥယာသခၤါရာလို႔ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) အဝိဇၨာလို႔တပ္လိုက္ရင္ တဏွာမပါဘူးလား။ (ပါပါတယ္ဘုရား) ဥပါဒါန္မပါဘူးလား။ (ပါပါတယ္ဘုရား)
အဝိဇၨာ၊ တဏွာ၊ ဥပါဒါန္ကုိ ခ်ံဳ႕လိုက္ရင္ အဝိဇၨာတလံုး။
သခၤါရ။ အတိတ္ကို သခၤါရ။ ပစၥဳပၸဳန္ကို ကံလို႔မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ ဘုရား) ပုညာဘိသခၤါရ၊အပုညာဘိသခၤါရ၊ အေနဥၨာဘိသခၤါရလို႔ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) အဲဒီ သခၤါရေၾကာင့္ ကံျဖစ္တာဗ်ား။ အဲဒီကံေၾကာင့္ျဖစ္တာ။
ဒါေတာ့ လက္စၾကည့္ေတာ့ ေျပာေတာ့။ အဝိဇၨာအစ ဇရာမရဏ အဆံုး။ အို နာ ေသ။
အဝိဇၨာကစလို႔ အိုနာေသမွာဆံုးတယ္။ ဒါ အဝိဇၨာခ်ဳပ္ဖို႔ မလိုဘူးလား။ (လိုပါတယ္ဘုရား) အဝိဇၨာခ်ဳပ္ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။
အဝိဇၨာဆိုတာ ခႏၶာငါးပါးမွာ လူလို႔ ႏွလံုးသြင္းမမွားလား။ (မွားပါတယ္ဘုရား) နတ္လို႔မမွားလား။ (မွားပါတယ္ဘုရား) ျဗဟၼာလို႔မမွားလား။ (မွားပါတယ္ဘုရား) စဥ္းစား ေနာ္။
တကယ္ေလ့လာၾကည့္ဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) ကဲ တကယ္ေတြ႕ေနတဲ့တရားက လူလား။ ခႏၶာငါးပါးလား။ (ခႏၶာငါးပါးပါဘုရား) နတ္လား။ ခႏၶာငါးပါး။ (ခႏၶာငါးပါးပါဘုရား) ျဗဟၼာလား။ ခႏၶာငါး ပါး။ (ခႏၶာငါးပါးပါဘုရား)
ေဟာ ခႏၶာငါးပါးဆုိ ႏွလံုးသြင္းမမွန္ဘူးလား။ (မွန္ပါတယ္ဘုရား) ဒါ ဝိဇၨာေပါ့။ ကဲ လူလို႔၊ နတ္လို႔၊ ျဗဟၼာလို႔မွားတာ အဝိဇၨာေပါ့။ ကဲ ေတြ႕ျပီ။ မွန္သြားျပီေနာ္။
ခႏၶာငါးပါးဆုိ ႏွလံုးသြင္းမမွန္ ဘူးလား။ (မွန္ပါတယ္ ဘုရား) ကဲ ခႏၶာကိုျပန္ျပီးေတာ့ ဆန္းစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ (ေကာင္းပါတယ္ဘုရား) ရူပကၡႏၶာၾကီးက ေဖာက္ျပန္ ျပီးေတာ့မပ်က္လား။ (ပ်က္ပါတယ္ဘုရား) ေဝဒနာ ခံစားျပီးေတာ့မပ်က္လား။ (ပ်က္ပါတယ္ဘုရား) သညာ မွတ္ျပီးမပ်က္လား။ (ပ်က္ပါတယ္ဘုရား) ေစတနာ ေစ့ေဆာ္ျပီးေတာ့ မပ်က္လား။ (ပ်က္ပါတယ္ဘုရား) ဝိညာဏကၡႏၶာ သိျပီးေတာ့မပ်က္လား။ (ပ်က္ပါတယ္ဘုရား)
ခႏၶာငါးပါး ျဖစ္ပ်က္လို႔မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါ တယ္ဘုရား) ဘာသစၥာလဲ။ ကဲ ခ်မ္းသာတဲ့တရားလား။ ဆင္းရဲတဲ့တရား။ (ဆင္းရဲတဲ့တရားပါဘုရား) ကဲ ဒုကၡသစၥာလို႔ အမွန္သိျပီေနာ္။
အမွန္သိရင္ သိပယ္လို႕ မေဟာဘူးလား။ (ေဟာပါတယ္ဘုရား) အမွန္သိတာ သမၼာဒိ႒ိေပါ့။
လူခ်မ္းသာ၊နတ္ခ်မ္းသာ၊ျဗဟၼာခ်မ္းသာ ႏွလံုးသြင္းမွားတာ က မိစာၦဒိ႒ိေပါ့။
အမွန္သိေတာ့ အမွားမေပ်ာက္လား။ (ေပ်ာက္ပါတယ္ဘုရား) ကဲ အဝိဇၨာမခ်ဳပ္ဘူးလား။ (ခ်ဳပ္ပါတယ္ဘုရား) တဏွာလာ ေသးရဲ့လား။ (မလာပါဘူးဘုရား) ဥပါဒါန္လာေသးရဲ့လား။ (မလာပါဘူးဘုရား) ကံလာေသးရဲ့လား။ (မလာပါဘူးဘုရား) ပဋိစၥသမုပၸါဒ္သံုးမ်ိဳးမပ်က္လား။ (ပ်က္ပါတယ္ဘုရား)
ေနာက္ခႏၶာ ဇာတ္မသိမ္းလား။ (သိမ္းပါတယ္ဘု ရား) နိေရာဓသစၥာဗ်ား။
အဲဒီလို ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ကို နားလည္ဖို႔လိုတယ္။ ကဲ နိေရာဓသစၥာဆိုတဲ့အခါ ကိေလသာမခ်ဳပ္ဘူးလား။ (ခ်ဳပ္ပါတယ္ဘုရား) ခႏၶာမခ်ဳပ္ဘူးလား။ (ခ်ဳပ္ပါတယ္ ဘုရား) ဤႏွစ္ခုခ်ဳပ္တာ နိဗၺာန္ဗ်ား။ ဤေနရာ ေရာက္ေအာင္ ၾကိဳးစားအားထုတ္ၾက။ အဲဒါလိုရင္းအခ်က္ေတြ ေနာ္။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ
မံုလယ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
(၁၆.၅.၂၀၀၅၊နံနက္(၈)နာရီ အခ်ိန္
အေမရိကန္ႏိုင္ငံတြင္
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ
မံုလယ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ေဟာၾကားေတာ္မူေသာ တရားေတာ္မွ)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment