Saturday, June 7, 2014
ပရိုေဘာက္နွင့္ 1/2 NZ - FE VVT- i မီးေလာင္ရျခင္းအေၾကာင္းအေမးအေျဖ
ပရိုေဘာက္နွင့္ 1/2 NZ - FE VVT- i မီးေလာင္ရျခင္းအေၾကာင္းအေမးအေျဖ "
ေမး။ ဧရာဝတီမွာတင္ထားတ႔ဲ သတင္းတစ္ပုဒ္မွာ ပရိုေဘာက္ကားမီးေလာင္တာ
ကို အစိုးရ ကားတင္သြင္းခြင့္ ေပၚလစီ အမွားအယြင္းေၾကာင့္လို႔ ဖတ္လိုက္ရပါ
တယ္...ေဆာင္းပါးေရးသူကိုေတာ့...
(စာေရးသူသည္ ရန္ကုန္ အေျခစိုက္ သတင္းစာဆရာ တဦးျဖစ္သည္။ လတ္တေလာ ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရးႏွင့္ လူမႈေရး အျဖစ္အပ်က္မ်ား အေပၚ ေဝဖန္ သုံးသပ္ခ်က္ ေဆာင္းပါးမ်ားကို သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္ ေရးသားလ်က္ ရွိသည္။)လို႔ေဖာ္ျပထားပါတယ္...အ႔ဲဒါမွန္လားဆိုတာကို ေျဖေပးပါဦးဗ်ာ...
ေျဖ။ ပရိုေဘာက္ မီးေလာင္တာဟာ အစိုးရရဲ႕ ကားတင္သြင္းခြင့္ေပၚလစီ
အမွား အယြင္းေၾကာင့္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လက္မခံပါဘူး...
အစိုးရက အဂ်ၤင္ပါဝါေသးတ႔ဲ ကားေတြကိုအခြန္ေလ်ာ့ေကာက္လို႔...
အဂ်ၤင္ပါဝါေသးတ႔ဲ...ေစ်းသက္သာတ႔ဲ ပရိုေဘာက္ေတြ တင္သြင္းလာလို႔...
မီးေလာင္တာပါလို႔ေျပာရင္...မမွန္ပါဘူးလို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္...
ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ အစိုးရက ၁၃၀၀ ၁၅၀၀ အားေတြကို...
ပရိုေဘာက္တစ္မ်ိဳးတည္းသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳသည္လို႔ သတ္မွတ္ခ်က္...
မထုတ္ထားပါဘူး...မိမိစိတ္ၾကိဳက္ ေစ်းသက္သာမယ္ထင္တာ တင္သြင္းတာပါ...
ေနာက္ထိုင္းမွာ ပရိုေဘာက္န႔ဲ အဂ်ၤင္အမ်ိဳးတူ 1/2 NZ - FE VVT- i အဂ်ၤင္သံုး...
Vios , Yaris ကားေတြအမ်ားၾကီးရိွပါတယ္...ျမန္မာျပည္ပရိုေဘာက္ထက္...
အနည္းဆံုး ၅ ဆ ၆ ဆ ေက်ာ္ေလာက္ရိွမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္...
တစ္စီးမွ မီးမေလာင္ပါဘူးဗ်ာ...အဂ်ၤင္ပါဝါေသးတိုင္းသာ မီးေလာင္ရရင္...
ေခြးဘီးလူးကားေလးေတြတစ္စီးမွေတာင္က်န္မွာ မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ...
ေမး။ ဒါဆို ပရိုေဘာက္ကားေတြဘာေၾကာင့္မီးေလာင္ပါသလဲဆိုတာ...
ေျဖေပးပါလားဗ်ာ...
ပရိုေဘာက္ေတြမီးေလာင္ရတ႔ဲအေၾကာင္းအရင္းေတြထဲမွာ...
စက္သံုးဆီအရည္အေသြးမမီွတာန႔ဲ
အရည္အေသြးမမီွေသာအဂ်ၤင္ဝိုင္ကို သံုးမိတာေတြလည္းပါပါတယ္...
ေနာက္တစ္ခ်က္က လူလည္းပါပါတယ္...
စက္သံုးဆီအရည္အေသြးမမီွေတာ့...
အဂ်ၤင္ပစၥတင္မီးေလာင္ခန္း(Piston Combustion Chamber) ထဲမွာ...
မီးေလာင္ေပါက္ကြဲတ႔ဲအခါ ဆီအကုန္မေလာင္နိဳင္ဘဲ...
မလိုအပ္ဘဲအပိုမီးေလာင္ေပါက္ကြဲမွဳ႕(Mixfire Explode)ျဖစ္ကာ...
အဂ်ၤင္ကို ပိုျပီးပူေစပါတယ္...ေရဆူတ႔ဲကားေတြဆိုအဂ်ၤင္ပူလြန္းလို႔...
လီဘာနင္းလိုက္ရင္ ေတာက္ ေတာက္န႔ဲ မီးသံ (Knocking)ထြက္ပါတယ္...
ဆီမေကာင္းတ႔ဲအခါလည္း မီးသံထြက္ပါတယ္..
ဒါေၾကာင့္ ဆီမေကာင္းရင္ အဂ်ၤင္ကို ပိုပူေစပါတယ္...ေရဆူဖို႔ပိုလြယ္ပါတယ္...
ေနာက္အေရးၾကီးတ႔ဲအခ်က္က ဆီမေကာင္းတာ့ ကာဗြန္ေငြ႔ေတြလိုအပ္တာထက္
ပိုမိုထြက္လာျပီး Catalytic Converter ပိတ္တတ္ပါတယ္...
Catalytic Converter ပိတ္ရင္ Converter ရိွတ႔ဲေနရာကေန အဂ်ၤင္နားအထိ
အိတ္ေဇာဟာနီရဲဲျပီး မီးေသြးတံုးမီးေလာင္ေနသလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနပါတယ္...
ဒီလိုျဖစ္လာရင္ အဂ်ၤင္အပူရိွန္လြန္ကဲျပီး ေရဆူတတ္ပါတယ္...
Catalytic Converter ပိတ္လို႔ေရဆူလာရင္ေတာ့...
သာမာန္ေရဆူတာန႔ဲမတူဘဲ အဂ်ၤင္ခန္းအပူခ်ိန္ အလြန္အမင္းျမင့္မားက...
ဓါတ္ဆီ ဆီေငြ႔ စတ႔ဲေလာင္စာရိွတ႔ဲေနရာကေန မီးေလာင္တတ္ပါတယ္...
အဂ်ၤင္ဝိုင္စံခ်ိန္မမီွတာေတြထည့္မိရင္ VVT- i စနစ္က ဘားတိုင္ပင္ထိန္းခ်ဳပ္မွဳ႕ဟာ
လုပ္ငန္းကို အျပည့္အဝမလုပ္ေဆာင္နိဳင္ေတာ့ဘဲ ဘားတိုင္ပင္မမွန္လို႔...
အပိုမီးေလာင္ေပါက္ကြဲမွဳ႕ေတြျဖစ္ျပီး အဂ်ၤင္ပိုပူနိဳင္ပါတယ္...
ဒါၾကာင့္ အဂ်ၤင္ဝိုင္ကို အခ်ိန္မွန္လဲဖို႔လည္းလိုပါတယ္...
အေသးစိတ္ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေရးထားတ႔ဲ ေအာက္ကလင့္မွာဖတ္ၾကည့္ပါဗ်ာ...
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1448323292067747&id=1438577533042323
ေနာက္တစ္ခ်က္က လူဆိုတာက ကားအသံုးျပဳသူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ...
ကားဒိုင္ခြက္ထဲမွာပါတ႔ဲ မီးေတြကိုအကုန္မသိၾကပါဘူး...
အမ်ားအားျဖင့္ ခ်ာဂ်င္မီး...အဂ်ၤင္ဝိုင္မီး...အဂ်ၤင္ခ်က္မီးစတာေတြ...
ေလာက္သာအသိမ်ားၾကပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္ ကားေရအပူခ်ိန္မီးအနီေရာင္ေလးလင္းေနရင္ေတာင္...
ဘာမီးမွန္းမသိျဖစ္နိဳင္ပါတယ္...
ဒါေၾကာင့္ ကားဝယ္ျပီးအသံုးျပဳမယ္ဆို...
Owner Manual ကိုအရင္ဖတ္ၾကည့္သင့္ပါတယ္...
မဖတ္နိဳင္တ႔ဲ ဘာသာျဖစ္ေနခ႔ဲရင္လည္း ကၽြမ္းက်င္တ႔ဲ ဝပ္ေရွာ့ေတြမွာ...
ကားဒိုင္ခြက္ အတြင္းပါရိွတ႔ဲ မီးေတြအကုန္လံုးကို ေမးျမန္းမွတ္သားထားကာ
မိမိကား အဂ်ၤင္ဝိုင္ ဂီယာဝိုင္ေတြဟာ ဘာအမ်ိဳးအစားသံုးသင့္တယ္ဆိုတာ...
ကိုပါတစ္ခါတည္း ေမးျမန္းမွတ္သားသင့္ပါတယ္....
ေနာက္တစ္ခုက အဂ်ၤင္ဝိုင္သံုးတာဟာ ကားတစ္စီးတည္းမွာ...
ကားအသစ္န႔ဲ အေဟာင္းမတူူပါဘူး...
ကားအသစ္မွာ 5w 40 အဂ်ၤင္ဝုိင္သံုးတယ္ဆို...
ကား ကီလို ၁၀၀၀၀၀ ေက်ာ္သံုးျပီးရင္...
10w 40 သံုးရမွာပါ...
Common Rail အဂ်ၤင္တစ္မ်ိဳးတည္းသာ 10w 30 ပံုမွန္သံုးပါတယ္...
ေမး။ ကားနည္းပညာေတြကိုေသခ်ာမသိဘဲ တစ္လြဲေတြေရးျပီး
လူေတြကို တင္ျပေနတာဟာ ကားအသံုးျပဳသူေတြကိုသတ္ေနတာ...
ကားေတြကိုသတ္ေနတာလို႔ အစ္ကို မထင္ဘူးလား?
ဟုတ္က႔ဲ...ကၽြန္ေတာ္လည္း အ႔ဲလိုဘဲ ထင္ပါတယ္...
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကားေတြကို သူ႔အခ်ိန္တန္လို႔ပ်က္တာ...
သက္တမ္းျပည့္တ႔ဲ ပစၥည္းပ်က္တာကလြဲရင္ ကားရွင္ေတြကို...
နည္းပညာ အလြဲေတြသံုးျပီးေတာ့မပ်က္ေစခ်င္ပါဘူး...
ဒါေၾကာင့္ အျဖစ္နိဳင္ဆံုးေတြကို သံုးသပ္တင္ျပတာပါဗ်ာ...
ေမး။ ေနာက္ဆံုးတစ္ခုေလာက္ေမးခြင့္ပါရေစ...
ျမန္မာျပည္က ကားေစ်းန႔ဲ အိမ္နီးခ်င္းနိဳင္ငံက ကားေစ်းေတြဟာ...
၃ ဆ ကေန ၅ ဆ အထိကြာေနတယ္ဆိုတာဟုတ္ပါသလား?
တစ္ျခားနိဳင္ငံေတြေတာ့မသိပါဘူး...ထိုင္းမွာေတာ့ Honda FIT ...
USed ကားတစ္စီးဟာ ဘတ္ ၃/၄ သိန္းေက်ာ္သာရိွတာမို႔...
ျမန္မာျပည္န႔ဲသိပ္မကြာပါဘူး...တူတူေလာက္က်ပါတယ္...
ပစ္ကပ္ကားေတြကလည္း ျမန္မာျပည္မွာတင္သြင္းလာတ႔ဲ ဂ်ပန္က်အဆင့္
ေလာက္ဆို ၅/၆/၇ သိန္းေက်ာ္ေလာက္ရိွတာမို႔ အမ်ားၾကီးမကြာပါဘူး...
၃ ပံု ၁ ပံုေလာက္သာအမ်ားဆံုးကြာပါတယ္ခင္ဗ်ား...
ေမး။ ခုလို ေျဖေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ...
ဟုတ္က႔ဲ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အမွန္အတိုင္းအမ်ားသိေအာင္ေျဖခြင့္ရလို႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ား...
Toetar Atoe (Online ကားဝပ္ေရွာ့)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment